Bloggen bliver brugt til at vise og evt sælge de kort - æsker - album og blogs jeg laver ..


Jeg er så småt startet på at lave tutter til forskellige ting .. Så kig rundt ...

Som noget nyt, så har jeg på opfordring lavet nogle blogs som jeg sælger .. Der er links til siden ovre i højre side ..
Men du kan også lige få det her ... Lunasdatter02..


Endnu er der ikke priser på mine kort osv, men er du interesseret i at købe noget, så send en mail til mig .. eller nå mig på Lunasdatters facebook side ..



onsdag den 26. august 2020

Tags ..

Igen igen tags .. og jeg har efterhånden ret mange færdiglavet tags .. så mon ikke at jeg skal ha pakket nogle af dem sammen og så enten sælge dem eller glæde familie eller venner med nogle stk ..
Tags baserne er lavet med dies .. bare fordi er lavet på min silhouette .. og mønsterkarton har jeg selv lavet ... hvis du er interesseret i at købe filer stil at printe ud, så kan du kontakte mig ..



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...