Bloggen bliver brugt til at vise og evt sælge de kort - æsker - album og blogs jeg laver ..


Jeg er så småt startet på at lave tutter til forskellige ting .. Så kig rundt ...

Som noget nyt, så har jeg på opfordring lavet nogle blogs som jeg sælger .. Der er links til siden ovre i højre side ..
Men du kan også lige få det her ... Lunasdatter02..


Endnu er der ikke priser på mine kort osv, men er du interesseret i at købe noget, så send en mail til mig .. eller nå mig på Lunasdatters facebook side ..



tirsdag den 25. august 2020

Tags

Så er der lavet flere af de her skønne tags .. jeg har lavet nyt mønsterkarton og i 8-9 forskellige farver .. og så skulle det jo afprøves på tags ..
Jeg lavet et gavekort .. skrevet tjenester eller besøg på og så er der lige pludselig en ekstra gave .. det behøver ikke at være store forkromede ting .. et gavekort på besøg eller snakke er vist noget vi alle ville sætte stor pris på .. Gavekortet er lavet i hvid karton.. og skrevet med en skøn skrifttype ..
Tagbasen er lavet med die . resten er lavet på min Sille maskine..


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...