Bloggen bliver brugt til at vise og evt sælge de kort - æsker - album og blogs jeg laver ..


Jeg er så småt startet på at lave tutter til forskellige ting .. Så kig rundt ...

Som noget nyt, så har jeg på opfordring lavet nogle blogs som jeg sælger .. Der er links til siden ovre i højre side ..
Men du kan også lige få det her ... Lunasdatter02..


Endnu er der ikke priser på mine kort osv, men er du interesseret i at købe noget, så send en mail til mig .. eller nå mig på Lunasdatters facebook side ..



søndag den 9. februar 2020

10*10 kort - Bare fordi

Kraftig blæst og masser af regn = kreativ hygge indendørs ..
Så Sillen og jeg har været igang med at lave en gang tekster og brugt et af dem på dette kort .. skærefilen indeholder 6 tekster og så dette kort - hvor bare fordi er et af de nye tekster .. uden blomster.. jeg har brugt af mine dyre købe blomster .. du finder linket til min salgsgruppe under billedet ..


Her er et link til min SalgsGruppe med Skærefiler til Silhouette Cameo



1 kommentar:

  1. If you're looking to lose kilograms then you have to jump on this brand new personalized keto meal plan.

    To create this keto diet service, licensed nutritionists, fitness couches, and cooks joined together to provide keto meal plans that are useful, suitable, money-efficient, and delightful.

    Since their grand opening in 2019, 1000's of individuals have already transformed their body and health with the benefits a smart keto meal plan can provide.

    Speaking of benefits: clicking this link, you'll discover eight scientifically-confirmed ones provided by the keto meal plan.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...