Bloggen bliver brugt til at vise og evt sælge de kort - æsker - album og blogs jeg laver ..


Jeg er så småt startet på at lave tutter til forskellige ting .. Så kig rundt ...

Som noget nyt, så har jeg på opfordring lavet nogle blogs som jeg sælger .. Der er links til siden ovre i højre side ..
Men du kan også lige få det her ... Lunasdatter02..


Endnu er der ikke priser på mine kort osv, men er du interesseret i at købe noget, så send en mail til mig .. eller nå mig på Lunasdatters facebook side ..



søndag den 14. oktober 2018

Pose/æske

Så har jeg forsøgt mig med Lissys flotte pose/æske .. på et tidspunkt kommer der en taske med et eller andet i - eller noget helt andet .. men pt er det kun posen der er nogenlunde klar .. Jeg havde ikke klar plast til ruden, så jeg brugte en plastlomme .. og den er desværre lidt mat i det ... og ret slatten, så jeg måtte forstærke ruden på indersiden ..
Og så ville jeg ha magneter i lukkeflappen ... jeg ved at jeg har en hel rulle af de små bitte stærke .. men nu har jeg været igennem næsten alle mine kasser .. uden at finde dem .. så jeg har forsøgt at bruge sådan en magnetplade .. men de er ikke så kraftige, men det må være ok for nu ..
Blomsten er lavet af foamiran .. den har ligget og ventet på at jeg lavede noget der var stort nok til at jeg kunne bruge den som pynt ..


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...