Bloggen bliver brugt til at vise og evt sælge de kort - æsker - album og blogs jeg laver ..


Jeg er så småt startet på at lave tutter til forskellige ting .. Så kig rundt ...

Som noget nyt, så har jeg på opfordring lavet nogle blogs som jeg sælger .. Der er links til siden ovre i højre side ..
Men du kan også lige få det her ... Lunasdatter02..


Endnu er der ikke priser på mine kort osv, men er du interesseret i at købe noget, så send en mail til mig .. eller nå mig på Lunasdatters facebook side ..



søndag den 31. december 2017

Kort

Sidste dag i 2017 .. og der skulle lige laves et kort ..
Denne gang er mit kort lavet både på min Sille og med en blad die og en Sue Wilson doily die .. og stamps fra Three Scoops Design ..

Kortbase og layers er lavet på min Sille .. og blomsterne er også skåret ud på Sillen .. via Pix-scanmåtten..


Kortbasen er heat-embosset med blomsterstamps og sort embossingpulver ..
Pynt ... sløjfe .. bling-bling og klar Nuvo Drops..


Kortet indeni med et par blomster stamps ..


I ønskes alle et godt og lykkebringende nytår ..
Kram herfra
Lone


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...