Bloggen bliver brugt til at vise og evt sælge de kort - æsker - album og blogs jeg laver ..


Jeg er så småt startet på at lave tutter til forskellige ting .. Så kig rundt ...

Som noget nyt, så har jeg på opfordring lavet nogle blogs som jeg sælger .. Der er links til siden ovre i højre side ..
Men du kan også lige få det her ... Lunasdatter02..


Endnu er der ikke priser på mine kort osv, men er du interesseret i at købe noget, så send en mail til mig .. eller nå mig på Lunasdatters facebook side ..



lørdag den 26. august 2017

Foldet æske og tags



Æsken er lavet som pdf fil .. den kan hentes her på facebook ..


Skær/klip den ud når den er printet på et a4 karton .. Fold alle de stiplede linier .. til buerne har jeg brugt en af de små embossing tools


Lim flappen ..


Fold buerne ind i begge ender ..


tags:
Karton
Marianne design tag
rose corner fra Joy
julestjerner - små
Halv perler
Stamp


Stans tag ud .. stans 2 x rose corner ud og lim dem sammen .. lim på tag - skal der stemples, så find ud af hvor det skal være inden du limer de 2 rosecorner på ..

4 - 6 stk julestjerne .. sprøjtede vand på begge sider og derefter vred og formede jeg hvert blad .
Limede 2 forskudt ovenpå hinanden da de blev tørre . og en halv perle i midten ..

Limede de 2-3 julestjerner på tag .. Jeg startede med at lime 2 stk på, men endte ud med at lime alle 3 på ..


Tags og foldet æske ..


Færdig....




Håber du vil nyde min lille hurtige tut på foldet æske og 2 forskellige tags .. Det er kun en ide, som du kan arbejde videre med..

Kærlig hilsen
Lone



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...