Bloggen bliver brugt til at vise og evt sælge de kort - æsker - album og blogs jeg laver ..


Jeg er så småt startet på at lave tutter til forskellige ting .. Så kig rundt ...

Som noget nyt, så har jeg på opfordring lavet nogle blogs som jeg sælger .. Der er links til siden ovre i højre side ..
Men du kan også lige få det her ... Lunasdatter02..


Endnu er der ikke priser på mine kort osv, men er du interesseret i at købe noget, så send en mail til mig .. eller nå mig på Lunasdatters facebook side ..



lørdag den 22. juli 2017

Baby kort



BabyKort med layers og Marianne designs lille søde giraf ..



Materialer:

Karton

Mønster karton
Giraf
Rektangel dies - det er ikke den jeg har brugt .. men den kan nemt bruges ..
Embossing Folder
Blomster
Charm
3d puder
Perler
Lim
Snor/tråd


Skær kortbasen - 11,20*29 cm - fold på midten så det bliver som et telt .. (bruger du andre layers, så skal du lige huske at justere mål på kortbasen .. )
Skær 1 stor layer i hvid karton - til skrivefeltet ..
Skær 1 stor layer i mønster karton
Skær 1 layer i mindre størrelse i karton - embos det ..
Skær 1 layer i mindre størrelse i hvis karton ..

Lim alle layers sammen og på kortbasen ..

Skær giraffen ud - lim delene sammen og sæt 3d puder bagpå

Bind evt bånd om halsen med en charm ..

Sæt giraffen på top layer ..


Kortet indeni - skrivefelt ..


Det færdige kort ..
Med blomster og perler + små labels med Welcome og Little Girl


Kortet stående ..



Et super enkelt kort og det kan laves til mange anledninger .. jeg har bare valgt kortet til en baby ..

Håber du kan bruge min lille tut ..

Kærlig hilsen
Lone





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...