Bloggen bliver brugt til at vise og evt sælge de kort - æsker - album og blogs jeg laver ..


Jeg er så småt startet på at lave tutter til forskellige ting .. Så kig rundt ...

Som noget nyt, så har jeg på opfordring lavet nogle blogs som jeg sælger .. Der er links til siden ovre i højre side ..
Men du kan også lige få det her ... Lunasdatter02..


Endnu er der ikke priser på mine kort osv, men er du interesseret i at købe noget, så send en mail til mig .. eller nå mig på Lunasdatters facebook side ..



lørdag den 17. juni 2017

maritimt kort


Sillen har været i gang med et maritimt tillykke kort ..










2 kommentarer:

  1. Det er da bare super flot - fantastisk Har endnu ikke prøvet at lave noget med en sketchPen, men det kommer måske på et tidspunkt. Fortsat god weekend.

    SvarSlet
    Svar
    1. Takker Kirsten ..
      Jeg havde også mine penne liggende i ret lang tid inden jeg sprang ud i et forsøg .. men det er smadder nemt og hvis du vil forsøge, og kører fast, så fanger du mig bare på messenger ..
      Fortsat god weekend ..

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...