Bloggen bliver brugt til at vise og evt sælge de kort - æsker - album og blogs jeg laver ..


Jeg er så småt startet på at lave tutter til forskellige ting .. Så kig rundt ...

Som noget nyt, så har jeg på opfordring lavet nogle blogs som jeg sælger .. Der er links til siden ovre i højre side ..
Men du kan også lige få det her ... Lunasdatter02..


Endnu er der ikke priser på mine kort osv, men er du interesseret i at købe noget, så send en mail til mig .. eller nå mig på Lunasdatters facebook side ..



fredag den 27. januar 2017

Billede med vinyl tekst




Så har jeg lavet et billede om os seje tøser fra 1952 ... :D
Selvfølgelig kan årstallet laves om, så du også er en sej tøs <3 Selve billedet er 13*18 cm Du klarer selv rammen :D


Der er også lavet i hvid med sort bund ..




Enten sort eller hvid vinyl sat på hvid eller sort kraftig karton ..
Du klarer selv rammen ..

Pris:

Hvid tekst 35,- + porto
Sort tekst 35,- + porto




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...