Bloggen bliver brugt til at vise og evt sælge de kort - æsker - album og blogs jeg laver ..


Jeg er så småt startet på at lave tutter til forskellige ting .. Så kig rundt ...

Som noget nyt, så har jeg på opfordring lavet nogle blogs som jeg sælger .. Der er links til siden ovre i højre side ..
Men du kan også lige få det her ... Lunasdatter02..


Endnu er der ikke priser på mine kort osv, men er du interesseret i at købe noget, så send en mail til mig .. eller nå mig på Lunasdatters facebook side ..



fredag den 28. oktober 2016

Julekort




Jeg er lige kommet hjem fra "Kreative Dage" messe ... fik købt en ny embossing folder .. og den skulle jo prøves af :D

Resten af julekortet er lavet på Sillen .. Dejligt at den arbejder mens jeg har stængerne oppe :D









2 kommentarer:

  1. Ja har man først prøvet at købe embossingfoldere, så er det svært ikke at udvide antallet. Flot kort og igen har du brugt en super flot font. Dagen i morgen står på silhouette kursus del 2. Håber at der er plads i hovedet til alt det nye vi skal lære.Du må have en god weekend.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, embossingfolder er simpelthen ikke til at undvære..
      God kursus .. jeg lærer ved at bruge programmet og hele tiden udfordre mig selv ...
      Også god weekend til dig ..
      PS. Jeg har lige købt en eller et par stk nye fonts .. og jeg glæder mig til at få en masse ud af dem :D

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...