Bloggen bliver brugt til at vise og evt sælge de kort - æsker - album og blogs jeg laver ..


Jeg er så småt startet på at lave tutter til forskellige ting .. Så kig rundt ...

Som noget nyt, så har jeg på opfordring lavet nogle blogs som jeg sælger .. Der er links til siden ovre i højre side ..
Men du kan også lige få det her ... Lunasdatter02..


Endnu er der ikke priser på mine kort osv, men er du interesseret i at købe noget, så send en mail til mig .. eller nå mig på Lunasdatters facebook side ..



søndag den 1. maj 2016

Baby Kort - tutorial




Baby/barnedåbs kort

Da jeg skal være mormor (til en lille pige) igen til okt, så ville jeg altså lige lave et par babykort ..
Men ideen kan jo bruges til mange andre anledninger ..



"For a special Little One" - "Velkommen Baby" - "Dåbsvers" .. er på bloggen med mine digitale Stamps ..

Du finder min tutorial her ..



Kort i andre farver - de er lavet på samme måde, men jeg har brugt en anden Mixed Media og andre dies og tekst ..





Håber du kan bruge denne lille tut og mine ide kort ..

Knus
Lone




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...