Bloggen bliver brugt til at vise og evt sælge de kort - æsker - album og blogs jeg laver ..


Jeg er så småt startet på at lave tutter til forskellige ting .. Så kig rundt ...

Som noget nyt, så har jeg på opfordring lavet nogle blogs som jeg sælger .. Der er links til siden ovre i højre side ..
Men du kan også lige få det her ... Lunasdatter02..


Endnu er der ikke priser på mine kort osv, men er du interesseret i at købe noget, så send en mail til mig .. eller nå mig på Lunasdatters facebook side ..



torsdag den 8. oktober 2015

Julekort i hvid - rød og sølv ..



Kortbase hvid 13,5*13,5 cm ..

Dies: Snefnug strip .. Stor snefnug .. Julestjerner er fra Sue Wilson .. Swirl er fra Cheery Lynn ..












4 kommentarer:

  1. Halløj
    Du laver sådan nogle fine kort. Har lige kigget i dine tutorial, men øv, der var ingen på blomster lavet med Sue Wilson die, kunne det ikke være en god ide :-), Syntes bare du laver smukke blomster, det vil jeg da gerne lære ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Heidi ..
      Og det kan da være at jeg laver et par tutter med de blomster .. Jeg ser lige på det her i weekenden ...

      Slet
  2. øjj det ville være super. Hvilken Sue Wilson die er den røde lavet af ?

    SvarSlet
    Svar
    1. Den røde julestjerne er fra Sue W .. den der snefnug strip er også fra Sue W, den er hvid, men er sat ovenpå rødt karton ..

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...