Bloggen bliver brugt til at vise og evt sælge de kort - æsker - album og blogs jeg laver ..


Jeg er så småt startet på at lave tutter til forskellige ting .. Så kig rundt ...

Som noget nyt, så har jeg på opfordring lavet nogle blogs som jeg sælger .. Der er links til siden ovre i højre side ..
Men du kan også lige få det her ... Lunasdatter02..


Endnu er der ikke priser på mine kort osv, men er du interesseret i at købe noget, så send en mail til mig .. eller nå mig på Lunasdatters facebook side ..



søndag den 18. oktober 2015

Julekort - hjerte ..





Julekort dobbelt hjerte - holdt i hvid og sølv .. Dia er ca 13 cm ..

Dies .. Hjerter fra LittleB ... Julestjerne fra Sue Wilson .. "God Jul" fra PicturingTheWorld ... Doily fra Prima ...


Sølv perler og bånd .. blomster fra WO ...







Kortet indeni ..




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...