Bloggen bliver brugt til at vise og evt sælge de kort - æsker - album og blogs jeg laver ..


Jeg er så småt startet på at lave tutter til forskellige ting .. Så kig rundt ...

Som noget nyt, så har jeg på opfordring lavet nogle blogs som jeg sælger .. Der er links til siden ovre i højre side ..
Men du kan også lige få det her ... Lunasdatter02..


Endnu er der ikke priser på mine kort osv, men er du interesseret i at købe noget, så send en mail til mig .. eller nå mig på Lunasdatters facebook side ..



mandag den 21. september 2015

Kort.. Sammen er vi Stærke ..



Hvid kortbase .. layer af Huntington Garden - Songbird fra Riddersholmdesign.. og alm sandfarvet karton..

Die: Spellbinders..

Snor og Bling-bling fra kassen ..

"Venner .. sammen er vi Stærke" er et nyt Digital Stamp .. du finder det her ... Tjek bloggen, der er kommet mange nye ..












Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...