Bloggen bliver brugt til at vise og evt sælge de kort - æsker - album og blogs jeg laver ..


Jeg er så småt startet på at lave tutter til forskellige ting .. Så kig rundt ...

Som noget nyt, så har jeg på opfordring lavet nogle blogs som jeg sælger .. Der er links til siden ovre i højre side ..
Men du kan også lige få det her ... Lunasdatter02..


Endnu er der ikke priser på mine kort osv, men er du interesseret i at købe noget, så send en mail til mig .. eller nå mig på Lunasdatters facebook side ..



lørdag den 8. august 2015

Hjertelig tillykke kort



Der er brugt hvid dobbl kort 10,5x15 cm som kort base ..
Layers af sart grøn - og hvid karton ..

Die : Distressed Windham Collage fra Memory Box ..blade fra Sue Wilson .. sommerfugl fra Spellbinders ..blomster fra Cheery Lynn .. Doily fra Joy ..

Blomster fra WO .. og de skønne guldperler er fra Scrap oHoy ..

"Tillykke" er et af mine Digital Stamps ..









Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...