Bloggen bliver brugt til at vise og evt sælge de kort - æsker - album og blogs jeg laver ..


Jeg er så småt startet på at lave tutter til forskellige ting .. Så kig rundt ...

Som noget nyt, så har jeg på opfordring lavet nogle blogs som jeg sælger .. Der er links til siden ovre i højre side ..
Men du kan også lige få det her ... Lunasdatter02..


Endnu er der ikke priser på mine kort osv, men er du interesseret i at købe noget, så send en mail til mig .. eller nå mig på Lunasdatters facebook side ..



torsdag den 30. juli 2015

Kort - sart grøn og hvid



Hvid kortbase 13,5x13,5 cm ..
Layer .. hjemmelavet karton med sart grønne polkadots..

Dies: Doily fra Marianne design ... Blade fra Cheery Lynn .. Sommerfugl fra Joy ..Hjørner (Det er godt nok jule hjørner, men de kan da godt bruges hele året) fra Nellie Snellen.. Cirkel fra CreaLies - jeg har brugt den der er ca 7,5 cm i dia ..

Blomster fra WO .. Flotte sølvperler fra Scrap o Hoy..



"Dance in the rain ... " er fra Digitale Stamps - du finder dem her ...

"Tiny PolkaDots" er fra Digitale Stamps - du finder det her ...







Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...