Bloggen bliver brugt til at vise og evt sælge de kort - æsker - album og blogs jeg laver ..


Jeg er så småt startet på at lave tutter til forskellige ting .. Så kig rundt ...

Som noget nyt, så har jeg på opfordring lavet nogle blogs som jeg sælger .. Der er links til siden ovre i højre side ..
Men du kan også lige få det her ... Lunasdatter02..


Endnu er der ikke priser på mine kort osv, men er du interesseret i at købe noget, så send en mail til mig .. eller nå mig på Lunasdatters facebook side ..



lørdag den 6. juni 2015

Tillykke kort



Der er brugt hvid dobbl kort 10,5x15 cm som kort base ..

Dies: Blade og hjørne die fra Marianne design

Roser, bånd og perler fra kassen ..







4 kommentarer:

  1. Meget smukt og elegant. Jeg blev lige mindet om at jeg har den hjørne die du har brugt og den har længe ligget ubrugt ;O))

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Lisa ..
      Så må du ha gang i den hjørne die.. jeg har brugt den rigtig mange gange .. og vender ofte tilbage til den når jeg skal lave et hurtig kort, som ligner en mill. :D

      Slet
  2. Sjovt, for jeg tænkte lige på netop den die i går, at jeg ville have lavet noget med den igen ;-)
    Er det et stempel du har brugt el. et du har lavet på pc'en? Hvis det er på pc, så overvej lige at lave så det kan sættes til salg også ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, du har nok opdaget at jeg har nogle dies som jeg bruger meget ofte, og denne hjørne die er en af dem ..
      Det er et stempel, men et eller andet sted på min PC har jeg flere 100 forskellige skrifttyper .. ser om der er noget der kan bruges .. :D

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...