Bloggen bliver brugt til at vise og evt sælge de kort - æsker - album og blogs jeg laver ..


Jeg er så småt startet på at lave tutter til forskellige ting .. Så kig rundt ...

Som noget nyt, så har jeg på opfordring lavet nogle blogs som jeg sælger .. Der er links til siden ovre i højre side ..
Men du kan også lige få det her ... Lunasdatter02..


Endnu er der ikke priser på mine kort osv, men er du interesseret i at købe noget, så send en mail til mig .. eller nå mig på Lunasdatters facebook side ..



lørdag den 16. maj 2015

Julie Nutting Tag ..



Så har jeg leget med mine nye tag dies ..

Startede ud med at skære 3 tags ud i 1 i sort og 2 hvide (Det ene bliver brugt som bagside/skrivefelt) .. det ene hvide tag blev stampet med mange rækker noder med grå distress Ink og da det var tørt, så stampede jeg med en snirkel stamp.. som blev heat embosset med klar embossing pulver .. og tilsidst blev det hele inket med lysrød distress ..

Julie Nutting blev stampet ud på sort og hvidt karton og derefter blev det klippet ud og kjolen limet på .. Hår og sko er tegnet let op med en hvid gel-pen..
SueWilson dies og Julie er sat på med 3d puder..

Materialer:

Tags er fra CreaLies No 1 - jeg brugte de 2 mindste ... De små Doily er fra Cheery Lynn .. De 2 ovale under Julie er fra Sue Wilsons Scandinavian Collection - Copenhagen ..

Blomster og bånd er fra WO - perlesnor fra Hobbyjunglen..









Der er sat et ekstra hvid tag på så der er plads til at skrive en hilsen - Det fik en gang ink rundt i kanten med lys rød Distress Ink .. Det kan trækkes ud og når der er skrevet på det, så kan det sættes på plads igen ...





Sådan kom mit ene hvide tag til at se ud efter stamp og ink ...

Jeg lavede en kuvert som passede til mit tag ..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...