Bloggen bliver brugt til at vise og evt sælge de kort - æsker - album og blogs jeg laver ..


Jeg er så småt startet på at lave tutter til forskellige ting .. Så kig rundt ...

Som noget nyt, så har jeg på opfordring lavet nogle blogs som jeg sælger .. Der er links til siden ovre i højre side ..
Men du kan også lige få det her ... Lunasdatter02..


Endnu er der ikke priser på mine kort osv, men er du interesseret i at købe noget, så send en mail til mig .. eller nå mig på Lunasdatters facebook side ..



tirsdag den 26. maj 2015

Fordi du er dig kort med tutorial





Jeg har lavet en hurtig lille tutorial til et kort som kan bruges til mange anledninger - du finder den her ..


Hvid kortbase 13,5x13,5 .. Layer af lys rosa mønsterpapir..

Dies: Doily og hjørne fra MemoryBox ... Cirkel fra Nellie Snellen ...

Blomster fra WO ..
















Nærbilleder af blomster - tekst og charm..



Skrivefelt indeni kortet .. der er brugt en rest fra forsidens mønsterpapir og en border punch og det er limet på et stk hvid karton hvor de øverste hjørner er rundet .. og kanterne er inket ..


Håber du kan bruge denne lille tut .. og undskyld at billederne ikke er helt tydelige ..
Det er hvad der sker når det er en pludselig indskydelse at lave et kort og med tutorial omkring midnat :D

Kærlig hilsen
Lone





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...