Bloggen bliver brugt til at vise og evt sælge de kort - æsker - album og blogs jeg laver ..


Jeg er så småt startet på at lave tutter til forskellige ting .. Så kig rundt ...

Som noget nyt, så har jeg på opfordring lavet nogle blogs som jeg sælger .. Der er links til siden ovre i højre side ..
Men du kan også lige få det her ... Lunasdatter02..


Endnu er der ikke priser på mine kort osv, men er du interesseret i at købe noget, så send en mail til mig .. eller nå mig på Lunasdatters facebook side ..



mandag den 6. april 2015

Kort .. tillykke kort ..



Der er brugt hvid dobbl kort 10,5x15 cm ..
Hvid karton og et lilla billede som layers..

Dies: Oval ramme fra Spellbinders ... Sommerfugle fra Joy..

Kortet indeni .. lys lilla Memento ink rundt i kanterne .. Stamp med mørk lilla Memento ink .. og jeg kan ikke lige huske hvor det stamp kommer fra ..

Blomster og charm fra kassen ..









Dette kort er tilmeldt til udfordring hos:

Kort O Mania

The Paper Players

2 kommentarer:

  1. Flott kort, fint med ramma du har brukt.
    Takk for at du deltar på utfordringen hos oss i KortoMania.
    Klem Sissel

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...