Bloggen bliver brugt til at vise og evt sælge de kort - æsker - album og blogs jeg laver ..


Jeg er så småt startet på at lave tutter til forskellige ting .. Så kig rundt ...

Som noget nyt, så har jeg på opfordring lavet nogle blogs som jeg sælger .. Der er links til siden ovre i højre side ..
Men du kan også lige få det her ... Lunasdatter02..


Endnu er der ikke priser på mine kort osv, men er du interesseret i at købe noget, så send en mail til mig .. eller nå mig på Lunasdatters facebook side ..



tirsdag den 31. marts 2015

Konfirmations kort + tut på hvordan..



Jeg blogger idag hos Heidis Kreative Hule med et konfirmations kort og har lavet en lille tut til hvordan jeg har lavet det ..

Der er brugt mønsterpapir fra Maja design..

Dies: Doily og flourish fra Cheery Lynn - sommerfugl fra Joy - Spellbinders ..

Inde i kortet er der lomme til penge .. eller som jeg lavede det.. et tag - og skrivefeltet er også lavet med dies fra Spellbinders og Cheery Lyn ..



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...